Bolån

Både SEB och Nordea har förmånliga erbjudanden på bolån för dig som är medlem i Vårdförbundet.

SEB

SEB erbjuder dig som är medlem i Vårdförbundet en mycket konkurrenskraftig bolåneränta. Erbjudandet gäller dig och din eventuella medlåntagare som har eller väljer SEB som huvudbank.

SEB presenterar sina genomsnittsräntor för respektive bindningsperiod på sin webbplats. Tänk på att genomsnittsräntan alltid kommer att vara en historisk ränta som vid en nedåtgående trend kommer att visa högre historisk ränta än dagsaktuell. Vid uppåtgående räntetrend kommer genomsnittsräntan i stället visa lägre historisk ränta än dagsaktuell. Läs mer om SEB:s erbjudande till dig som medlem, din erbjudna bolåneränta samt följ erbjuden bolåneränta som uppdateras dagligen cirka 09.15.

Det är enkelt för dig att ta del av bolåneerbjudandet, ring SEB på 0774-478 488 vardagar 08.00-20.00, så hjälper de dig med din låneansökan direkt på telefon.

SEB gör alltid en helhetsbedömning av din ekonomi. Den som ansöker om erbjudandet kommer att genomgå sedvanlig kreditprövning och ska ha SEB som huvudbank.

SEB som huvudbank

Erbjudandet om bolån förutsätter att SEB är eller blir huvudlåntagarens och medlåntagarens huvudbank. Att ha SEB som huvudbank innebär att du samlar dina bankaffärer hos SEB:

• Vardagsekonomi, till exempel lönekonto och kort.
  • Sparande som exempelvis kontosparande och fondsparande.

Anslutna medlemmar och anställda i Vårdförbundet som redan har sitt bolån i SEB kan utnyttja erbjudandet nästa gång lånevillkoren ska omförhandlas.

Läs mer och ansök på SEBs webbplats

Nordea

Stora bankaffärer eller små? Nordea hjälper dig och ger råd. De erbjuder:

• Rådgivning utifrån dina behov och önskemål via telefon eller på kontor
  • Tillgänglighet dygnet runt via internetbank, telefonbank och mobilbank
  • Ju fler affärer du samlar hos Nordea, desto fler fördelar
  • Läs mer på www.nordea.se