Värva en kollega

När du värvar en kollega blir vi fler och kan påverka ännu mer. Som tack för hjälpen får både du och den du värvar en biobiljett.

Du som är medlem kan värva kollegor som ännu inte är medlemmar och du som ännu inte är medlem i Vårdförbundet kan bli värvad av en befintlig medlem. Låt oss växa!

Gäller 1 maj-16 juni - kampanjen är förlängd.

Så här går det till

Jag vill värva en kollega

Fråga en kollega eller en vän om hon eller han vill bli medlem i Vårdförbundet.

Om din kollega vill bli värvad kan hon eller han välja att ansöka om medlemsskap på två sätt, antingen via vårt webbformulär eller på telefon.

Glöm inte att den som värvar ska stå med i ansökan med personnummer.

Jag vill bli värvad

För att värvas behöver du kontakta en medlem som kan värva dig.

Du kan välja att ansöka om medlemskap på två sätt, antingen via vårt webbformulär eller på telefon.

Glöm inte att den som värvar ska stå med i ansökan med personnummer.

Läs om medlemskapet här

Fyll i medlemsansökan här!

Eller ring oss och bli medlem direkt,
0771-420 420, knappval 1

Villkor

Erbjudandet gäller för medlemmar som värvar yrkesverksamma sjuksköterskor, barnmorskor, biomedicinska analytiker eller röntgensjuksköterskor. Du får värva hur många nya medlemmar du vill. Du får en biobiljett per värvad medlem. Ditt personnummer måste finnas med på ansökan för att det ska framgå att just du värvat den nya medlemmen. Ansökan om medlemskap ska ha kommit till Vårdförbundet mellan den 1 maj - 16 juni. Anställda inom Vårdförbundet kan ej utnyttja erbjudandet. Biobiljetterna (från SF) börjar skickas ut den 10 juni.
Vid frågor, vänligen kontakta Vårdförbundet Direkt