Värva kollegor - få biobiljetter!

Under november och december 2017 satsar vi extra på att bli fler. Därför kan du värva kollegor som ännu inte är medlemmar och få biobiljetter. Du får en biobiljett per värvad medlem och naturligtvis får även din nyvärvade kollega en biljett. Du kan registrera dina värvningar nedan.

Så här går det till

Jag vill värva en kollega

Vad roligt! Du börjar med att fråga en kollega eller en vän som är barnmorska, sjuksköterska, röntgensjuksköterska eller biomedicinsk analytiker om hen vill bli medlem i Vårdförbundet.

Om svaret blir ja, kan du eller din kollega själv ansöka om medlemsskap på två sätt, antingen via vårt webbformulär eller genom att ringa Vårdförbundet Direkt 0771-420 420 knappval 1. Kom ihåg att personnumret på den som värvar ska stå med i ansökan. Biobiljetterna skickar vi hem till dig senast vecka 2, 2018. Tack för din insats!

Jag vill bli värvad

Härligt! För att värvas och få din biobiljett behöver du kontakta en medlem som kan värva dig. Fråga till exempel på din arbetsplats vilka som är medlemmar. Om du redan hittat någon, kan du registrera din ansökan direkt i vårt webbformulär eller ringa 0771-420 420 knappval 1, så hjälper vi dig. Kom ihåg att den som värvar ska ange sitt personnummer i ansökan. Senast under vecka 2, 2018, kommer vi att skicka din biobiljett till dig. Varmt välkommen till oss!

Registrera din ansökan här

Här kan du registrera din nyvärvade kollega eller dig själv om du blivit värvad.

Du kan också kontakta Vårdförbundet Direkt 0771-420 420 så hjälper de dig.

Inte bestämt dig än?

Vi erbjuder bland annat rabatterade försäkringar, rådgivning, utvecklande aktiviteter och möjlighet att söka stipendier och bidrag. Dessutom bidrar du till att vi får en större kraft när vi förhandlar och driver politiska frågor eftersom ju fler vi är desto mer kan vi påverka.
Läs mer om det vi gör och erbjuder.

Villkor för kampanjen

Erbjudandet gäller för medlemmar som värvar yrkesverksamma sjuksköterskor, barnmorskor, biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor eller studenter. Du får värva hur många nya medlemmar du vill. Du får en biobiljett per värvad medlem. Ditt personnummer måste finnas med på ansökan för att det ska framgå att just du värvat den nya medlemmen. Ansökan om medlemskap ska ha kommit till Vårdförbundet mellan den 1 nov - 31 dec 2017. Anställda inom Vårdförbundet kan ej utnyttja erbjudandet. Biobiljetterna (från SF) skickas ut vecka 49 och vecka 2.

Är något oklart?

Hör av dig till oss på  Vårdförbundet Direkt

Psst!  Du har väl inte missat vår film som Bassam på bilden ovan och andra kollegor är med? Se den här.