Årsmöte avdelning Västra Götaland 2018

Den 5 oktober är det dags för avdelning Västra Götalands årsmöte i Göteborg på hotell Scandic Crown. Årsmötet föregås av en intressant utbildningsdag med workshop och föreläsningar.
  • Årsmöteshandlingar 2018

Här hittar du årsmöteshandlingar inför vårt årsmöte 5 oktober.

• Fyllnadsval för styrelseledamot i avdelning Västra Götaland

Då en styrelseledamot avsagt sig sitt uppdrag kommer avdelning Västra Götaland hålla fyllnadsval för att välja ersättare för denna. Mandatperioden för uppdraget gäller fram till hösten 2021.

• Nominera till årets "rookie", förtroendevald samt skyddsombud

Ta nu möjligheten att sätta strålkastarljuset på någon du vet som verkar i det tysta, eller som skapat positiva förändringar för arbetskamraterna. Kanske någon som satte ner foten, någon som kom med en lysande idé eller någon vars mod var grunden till att allt löste sig till det bästa.

• Workshop/årsmöte 2018

• Skriv en motion till årsmötet 2018

En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar förändra.