100 biobiljetter till förhandsvisningen av "The Florida Project" i Göteborg

Vårdförbundets medlemmar välkomnas till en exklusiv förhandsvisning av den kritikerrosade filmen "The Florida Project" med flerfaldigt Oscarsnominerade Willem Dafoe, i Göteborg den 23 januari. SF Media och Scanbox bjuder!

Anmälan gör du  via Aktiviteter och utbildningar snarast. Först till kvarn gäller!

Uppdatera dina kontaktuppgifter hos Vårdförbundet vid anmälan, lämna aktuell mailadress och mobilnummer för att få automatisk information, bekräftelse-sms/mail om du är bland de 100 medlemmar som får en biljett.

En reservlista kommer att skapas efter de första 100 anmälningarna. Avbokade biljetter går automatiskt till personer som väntar i kön på reservlistan, så viktigt att du avbokar om du får förhinder.

Datum/Tid: Tisdagen den 23 januari, klockan 17.00 – ca 19.30
Plats: Biopalatset; Kungstorget 2, sal 10, Göteborg

Vårdförbundet bjuder på popcorn och dryck!

Våra förtroendevalda finns i foajén och svarar på medlemmarnas frågor samt prickar av.

Gott nytt år önskar Vårdförbundet avdelning Västra Götaland

"Sean Bakers varma dramafilm blev en Cannes-favorit i år. Vi får en inblick i sexåriga Moonees (Brooklynn Prince) tillvaro på budgethotellet The Magic Castle, där hon bor med sin rebelliska mamma Halley (Bria Vinaite). Bland människorna i hennes omgivning finns hotellchefen Bobby (Willem Dafoe), som har ett varmt hjärta under en bister fasad. De vuxnas liv kan vara tufft, men för infallsrika Moonee är sommaren full av äventyr och glädje".

Se trailer

Affisch för utskrift