Glöm inte att anmäla dig till årets stora event på Bohusgården i Uddevalla den 13-14/10

Välkommen den 13 oktober till en utbildningsdag med föreläsare, workshop och en efterföljande middag med underhållning på temat "Vårdförbundet 40 år".

Vi startar den 13/10 med en jätteintressant dag med följande föreläsare:

Först ut är Torbjörn Åkerstedt professor och föreståndare för Stressforskningsinstitutet vid Stockholms universitet. Han kommer att föreläsa om stress och sömn. Torbjörn menar att det är morgondagens stress som stör sömnen, inte dagens avverkade stress.

Torbjörn Åkersted-professor i beteendefysiologi vid institutet för psykosocial medicin

Efter gemensam lunch kommer Tomas Eriksson föreläsare med arbetsglädje som specialitet. Han kommer att hålla ett föredrag om "Mer arbetsglädje nu"! Arbetsglädje är roligt-men långt ifrån bara roligt. Att öka din arbetsglädje är bland det mest seriösa du kan göra. Men hur gör man då- om man vill ha mer? Det får vi veta i det här föredraget.

Tomas Eriksson-från ingenjör till inspiratör
_______________________________________________________________________________________________________

Dagen avslutas med en workshop och efterföljande middag med underhållning med Tema Vårdförbundet 40 år.

Den 14/10 är det avdelningens årsmöte där vi bland annat väljer ny styrelse för en mandatperiod på 4 år.

Läs mer här.

Välkomna!