Valberedningen behöver din hjälp!

Är du eller känner du någon som är klok, nyfiken, uthållig och beredd att jobba hårt för förbättringar? Se till att nominera dig själv eller andra passande personer till något av förtroendeuppdragen i Vårdförbundet avdelning Västmanland!

Nu startar nomineringarna till årsmötet 2017

Årsmötet sker 28 september i Västerås. 29 stycken förtroendeuppdrag ska fyllas för att vår avdelning ska fortsätta att vara den starka och drivande kraft vi är idag. Är du en av dem eller har du någon kollega som skulle passa? Se till att nominera!

Här kan du läsa mer om uppdragen samt nominera din kandidat
Jag har blivit nominerad, vad händer nu?

När nomineringen är skickad och registrerad, rullar processen igång med intervjuer och presentationer. Du som blivit nominerad till ett förtroendeuppdrag kommer att få ett e-postmeddelande när nomineringen är registrerad. E-postmeddelandet innehåller mer information om uppdraget. Valberedningen kommer att höra av sig och boka tid för en intervju kring din kandidatur.

Läs mer om vad som händer när du blivit nominerad
Har du frågor, kontakta valberedningen

Har du frågor kring nomineringar, hur valprocessen ser ut eller vad som händer när du blivit nominerad? Här hittar du kontaktuppgifter till valberedningen.

Kontakta valberedningen
Välkommen på årsmötet!

Den 28 september slår vi upp portarna till avdelning Västmanlands årsmöte. Efter årsmötesförhandlingarna bjuder vi in till middag. Mer information kommer att komma längre fram men redan nu kan du anmäla dig till årsmötet.

Anmäl dig via portalen Aktiviteter och utbildningar

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga