Dags att nominer en fantastisk kollega

I samband med de internationella yrkesdagarna delar Vårdförbundet avdelning Västmanland ut utmärkelsen "En fantastisk kollega".

Vi vill uppmärksamma den medlem som bidragit till att skapa en god stämning, kamratskap och arbetsmiljö på arbetsplatsen.

Ett annat kriterium är att den nominerade ska arbeta för att utveckla yrket och sträva efter ett hållbart arbetsliv.

Utmärkelsen består av ett diplom och ett individuellt pris. Vinnarens arbetsplats belönas med fika.

De internationella yrkesdagarna infaller:

15 april, biomedicinsk analytiker
5 maj, barnmorska
12 maj, sjuksköterska
8 november, röntgensjuksköterska

Nomineringar gör du via vår hemsida.

Skidresa till Romme Alpin

Ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi bjuder på en skidresa till Romme Alpin - Skidåkning som i fjällen på nära avstånd, drygt 10 kilometer utanför Borlänge i södra Dalarna. Resan dit kommer att utnyttjas på bästa sätt med ett medlemsmöte. Program presenteras senare. Gemensam busstransport anordnas från Västerås, Avesta och Sala. Mera information om resan samt anmälan hittar du i länken nedan.

Mera information om resan
Medlemslunch i Köping

Den 23 februari bjuder vi in dig som medlem till en lunch i Köping, där du får träffa den lokala styrelsen och ställa frågor.

Information & anmälan
Internationella kvinnodagen 8 mars

Den 8 mars bjuder vi in dig medlem på bio, håll koll på aktivitetssportalen!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga