Vad är på gång i Västmanland i höst?

Sommarenkät 2017

Viktigt att fylla i för att vi lokalt ska kunna lyfta på alla nivåer inom Regionen samt inom kommunerna hur sommaren har fungerat på våra olika arbetsplatser men även för att kunna få en överblick av hur sommaren har fungerat.

Klicka här för att svara
Medlemskryssning i september

Medlemskryssning 21-22 september. Följ med och lär känna andra medlemmar i Vårdförbundet, avdelning Västmanland samt delar ur styrelsen samt få veta mer om hur Vårdförbundet arbetar kring olika frågor. Sista anmälningsdag 20 september.

Anmäl dig här.
Medlemslunch i Sala

Den 19 september finns vi på Sala sjukhus mellan kl. 11.30- 13.00. Du får möjlighet att träffa ledamöter från lokala styrelsen och kollegor från andra arbetsplatser. Vad vill Du fråga om? Är det kanske lön, arbetsmiljö, sommaren, arbetstider eller medlemskapet? Passa på att kom och få svar på Dina frågor. Tar du med dig en kollega som inte ännu är medlem men som blir det på plats, bjuder vi hen på lunch också. Sista anmälningsdag är 13 september. Välkommen!

Förtroendevaldadag 28 september i Västerås

För alla förtroendevalda i avdelning Västmanland har vi utbildningsdag utifrån arbetsmiljö och patientsäkerhet. Program läggs ut senare. Sista anmälningsdag 22 september. Varmt välkomna!

Årsmöte 28 september

Alla medlemmar hälsas välkomna! Kl. 16.30 öppnar registreringen på Elite Stadshotell i Västerås- Efter årsmötet äter vi tillsammans och firar Vårdförbundet 40 år som förbund. Tema glitter, guld, högtidsdräkt eller uniform. För att delta på middagen behöver du anmäla dig. Sista anmälningsdag 14 september.

Psssst

Snart släpps även anmälan till medlemsresa Ullared - håll utkik