Välkommen på årsmöte den 4 oktober för avdelning Västmanland!

Årets viktigaste möte är snart här! Avdelning Västmanland välkomnar alla medlemmar att delta på årsmötet den 4 oktober 2018 på Elite Stadshotellet. Kvällen kommer bjuda på allt ifrån val av en styrelseledamot samt val av en lokal valberedare, till härlig underhållning från Clownetterna! Hjärtligt välkomna!

Läs mer om vad kvällen har att erbjuda och anmäl er här
Fyllnadsval till styrelsen

Nominera dig själv eller en kollega som kandidat till styrelsen.

Här kan du läsa mer om hur du nominerar någon till uppdraget som styrelseledamot
Nominera en kandidat till den lokala valberedningen

Ta nu chansen och skicka in din nominering på den person som du tror skulle passa perfekt för detta uppdrag, eller varför inte nominera dig själv?

Här kan du läsa mer om hur du nominerar någon till valberedningen
Skriv en motion

Gör din röst hörd och skicka in en motion om just dina hjärtefrågor!

Hur man skriver en motion och formuläret att skicka in finner du här
Skicka in din nominering

Snart är det dags för internationella yrkesdagen för röntgensjuksköterskor. Ta chansen att uppmärksam en fantastisk kollega och skicka in din nominering idag!

Nominera en fantastisk kollega
Nominera ett fantastiskt skyddsombud tillika förtroendevald

Den 24 oktober är det skyddsombudets dag och nu har du som medlem möjlighet att nominera ett skyddsombud som förbättrat arbetsmiljön eller driver arbetsmiljön framåt på ett bra sätt.

Nominera ett fantastiskt skyddsombud
Ullared

Den 23-24 november rullar vi iväg på vårt stora medlemsmöte! Vi åker mot Ullared där vi shoppar, äter, sover men framför allt lär oss mer om kongressbesluten som togs kring yrke, villkor och vård. Vill du rulla iväg med oss? Gå in och anmäl dig redan idag!

Läs mer om resan och hur du anmäler dig
Du har väl inte missat Vårdförbundets fina profilprodukter!

Just nu har vi förmånligt pris på klockor! För endast 10 kronor (ordinarie pris 100 kronor) kan du få en fin och smidig klocka att fästa på arbetskläderna. Vi kan inte garantera det medföljande batteriets livslängd, därför är klockan rabatterad. OBS! Inga returer på grund av icke fungerande batteri! Passa på och köp din klocka redan idag.

Klicka hem din klocka här!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga