Man dör inte av stress - Man slutar bara leva

Den 22 november bjuder vi i samarbete med TCO in till en föreläsning om stress med Selene Cortes. Stressrelaterad psykisk ohälsa är vår tids nya folksjukdom. Men hur motverkar man den trenden när privatliv och arbetsliv alltmer flyter ihop? Och hur skapar man en psykosocialt god arbetsmiljö trots att förutsättningarna är detsamma?

Selene Cortes har under flera år jobbat brett med psykosocial arbetsmiljö i såväl offentlig som privat sektor och utvecklat ett eget koncept från föreläsningar om psykisk ohälsa och/eller utmattningssyndrom till korta utbildningar eller långsiktigt upplägg på arbetsplatsen.

Selene är kvick och fartfylld, hon gör ett tungt ämne både intressant och kul samt får deltagarna att verkligen tänka utanför ramarna.

"Den teoretiska basen i Selene Cortes föreläsningar som alltid förankras i egna erfarenheter, ger en dynamisk och givande föreläsning. Det är personligt, ärligt och inspirerande."

Anmäl dig via "Aktiviteter och utbildningar".

Obs! Vid eventuella förhinder måste du avanmäla dig för att möjliggöra för en annan medlem att få din plats.