Inbjudan till vårens föreläsning med middag

Välkommen till en medlemskväll på Teatern i Härnösand torsdagen den 18 maj klockan 17:30.

Vårdförbundet inbjuder till en trevlig kväll där du får träffa kollegor och styrelsen, äta gott och lyssna på en inspirerande föreläsning.

Vi startar med middag, därefter lyssnar vi på en föreläsning av Ann Westin "Livet är som en sten i skon - det skaver om man inte gör något åt det"

Ann Westin är en av landets roligaste underhållare och komiker. Hennes lite trumpna attityd och sprittiga fysiska framtoning gör henne till en av branschens mest älskade ståupp-komiker. Hon är korad tre gånger till Årets kvinnliga komiker vid Standupgalan. Aktuell med egen hyllad show och biografin "Livet är som en sten i skon - det skaver om man inte gör något åt det".

Vi beräknar avsluta omkring klockan 20.00.

Buss erbjuds från Sollefteå, Sundsvall och Örnsköldsvik med möjlighet till påstigning längs vägen.

Anmäl dig senast den 10/5, anmälningsformulär och mer information finns på Vårdförbundets webbsida under Aktiviteter och utbildningar eller via direktlänk Vårföreläsning i Härnösand

Välkommen!

Vårdförbundet