Välkommen till vårens föreläsning med middag

Välkommen till en medlemskväll på Teatern i Härnösand torsdagen den 18 maj klockan 17:30.

Vårdförbundet bjuder in till en trevlig kväll där du får träffa kollegor och styrelsen, äta gott och lyssna på en inspirerande föreläsning.

Vi startar med middag, därefter lyssnar vi på en föreläsning av Ann Westin  "Livet är som en sten i skon - det skaver om man inte gör något åt det"

Ann Westin är en av landets roligaste underhållare och komiker. Hennes lite trumpna attityd och sprittiga fysiska framtoning gör henne till en av branschens mest älskade ståupp-komiker. Hon är korad tre gånger till Årets kvinnliga komiker vid Standupgalan. Aktuell med egen hyllad show och biografin "Livet är som en sten i skon - det skaver om man inte gör något åt det".

Ann Westin är född i Göteborg och är utbildad inom vården som undersköterska och mentalvårdare. Efter många år i yrket bytte hon för tjugo år sedan livsstil och blev komiker och underhållare på heltid. Ann har genomfört många olika uppdrag som komiker sedan dess, allt från Stand-up Comedy på små klubbar, festivaler och mässor till konferenciersjobb på galor och företagsevent ofta med skräddarsytt material.

Vi beräknar avsluta omkring klockan 20.00.

Buss erbjuds från Sollefteå, Sundsvall och Örnsköldsvik med möjlighet till påstigning längs vägen.

Anmäl dig senast den 10/5, anmälningsformulär finns på Vårdförbundets webb under Aktiviteter och utbildningar, eller via direktlänk till anmälan Medlemskväll i Härnösand

Välkommen!