Studenter som går termin 1-6

Två studenter sitter vid ett bord och pratar på ett bibliotek.

Är du redo för din första anställning som legitimerad yrkesutövare biomedicinsk analytiker, röntgensjuksköterska eller sjuksköterska? Välkommen till karriärkväll!

Vi tycker att du ska komma till Restaurang Invito den 14 mars och träffa både nya i yrket och förtroendevalda från Vårdförbundet. Detta för att prata om din första anställning, vad det innebär att bli legitimerad och vad gäller innan du får din legitimation. Vi diskuterar lön, introduktion, arbetsmiljö, eventuell nattjänstgöring, anställningsformer och dina förväntningar som ny i yrket.

Vi bjuder på en lättare middag.

Anmäl dig senast 9 mars via Vårdförbundet Västernorrlands webbsida under Aktiviteter och utbildningar eller via länken Karriärkväll. Där hittar du även mer information om kvällen.

Om aktiviteten är fulltecknad (50 platser)kan du anmäla dig som reserv. Om vi får återbud och kan erbjuda dig en plats skickar vi ett e-postmeddelande.

Om du har en kurskompis som ännu inte är medlem i Vårdförbundet är hen också Välkommen! Anmälan sker även för hen via webben.

Varmt Välkommen!

Avdelningsstyrelsen i Västernorrland och Vårdförbundet Student