Sommarenkät nr 2

Under sommaren ber vi dig som är yrkesverksam att svara på sex frågor om hur din arbetsmiljö har varit den senast veckan. Syftet med enkäten är att följa upp hur bemanning, arbetsbelastning och patientsäkerhet upplevs av oss medlemmar vid olika tillfällen. Sammanställning av enkätsvaren används i dialog med länets arbetsgivare då sommaren 2017 utvärderas.

Till frågorna
Årsmöte 7 oktober

Du är varmt välkommen till årsmötet i Lycksele. Ta vara på möjligheten att påverka vilka som ska leda Vårdförbundets arbete i Västerbotten. Hoppas att vi ses på årsmötet.

Välkommen med din anmälan!
Vårdförbundets medlemscafé

Tag en fikarast efter lunch och kom och drick en kopp kaffe med Vårdförbundet. Caféerna är öppna 11 september i Umeå, 14 september i Lycksele och den 27 september i Skellefteå. Vi ses väl?

Tid och datum för medlemscafé
Höstens förtroendevaldamöten

Du som är förtroendevald är välkommen till möten i Umeå, Lycksele och Skellefteå. Höstens första möten är 31 augusti i Umeå, 7 september i Skellefteå samt 14 september i Lycksele.

Mötestider

Vårdförbundet Direkt