Välkommen på karriärkväll för T5- och T6-studenter!

Är du redo för din första anställning som legitimerad yrkesutövare; Biomedicinsk analytiker, Röntgensjuksköterska eller Sjuksköterska?

Vi tycker att du ska komma till Bangårdsgatan 4A och träffa förtroendevalda från Vårdförbundet för att prata om din första anställning och få tips och råd inför kommande arbetsintervjuer. Vi diskuterar lön, introduktion, arbetsmiljö, eventuell nattjänstgöring, anställningsformer och dina förväntningar som ny i yrket.

• Varmt välkommen till oss på Bangårdsgatan 4A, plan 5 den 13 februari mellan klockan 18:00-19:30.
  • Vi bjuder på lättare middag.

Anmäl dig senast 9 februari via Vårdförbundets webb, ”Aktiviteter och utbildningar”.

Om aktiviteten är fulltecknad kan du anmäla dig som reserv. Om vi får återbud och kan erbjuda dig en plats skickar vi ett e-postmeddelande. Om du har en kurskompis som ännu inte är medlem i Vårdförbundet är hen också välkommen! Anmälan sker även för hen via webben.

Varmt välkommen!
Avdelningsstyrelsen i Uppsala län