Information 26 februari för chefer, om centrala förhandlingar mellan Vårdförbundet och SKL

Chefer är välkomna till ett informationsmöte om de pågående centrala förhandlingarna mellan Vårdförbundet och Sveriges kommuner och landsting.

Vårdförbundet går in i förhandlingar med Sveriges kommuner och landsting, SKL, med tydligt uppdrag från våra medlemmar. Löneglastaket måste spräckas och villkoren i vården måste bli både jämställda och hälsosamma. För att lösa bemanningskrisen måste arbetsgivare i den offentligt finansierade vården ge SKL mandat att gå oss till mötes.

Ta gärna med en kollega som ännu inte är medlem. Ni anmäler er var för sig.

Datum och tid

26 februari kl. 17:30. Vi räknar med att hålla på ca 1 timme.

Vårdförbundets utbildningslokal på Bangårdsgatan 4 A, 5 tr i Uppsala.

Anmälan

Antalet platser är begränsat, sista anmälningsdag 24 februari. Här anmäler du dig till mötet.

Varmt välkommen!

Ändra dina uppgifter

Det är viktigt att vi har rätt uppgifter om dig som är medlem. Då kan vi nå dig med aktuell information och du finns med i vår lönestatistik.

Ändra dina uppgifter här
Ta nästa steg i din karriär

Nu har vi två nya tjänster för dig som vill utvecklas och komma framåt i din karriär - karriärcoachning och CV-granskning. Det går till så att du kontaktar våra karriärrådgivare genom Vårdförbundet Direkt, eller skickar din CV för granskning genom vårt webbformulär.

Läs mer om våra nya karriärerbjudanden

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga