Arbetsglädje? Ja tack!

Välkommen till en inspirerande medlemsföreläsning med Christina Stielli om kommunikation, medarbetarskap och arbetsglädje.

Christina pratar om eget ansvar i relationer till kollegor och om att det är var och ens ansvar att arbeta för arbetsglädje. Hon leder deltagarna med skratt och allvar när hon visar exempel på hur en arbetsplats kan skadas av gnäll och hon väver ihop det med det faktum att livet kan vara en svår period. Att det är mycket som ändå kan bli enklare när vi inser hur mycket vi kan påverka en helt vanlig grå vardag.

Tid och plats

Kl. 18:00- ca 19:30. 25 oktober SF Filmstaden, Västra Ågatan 16, Uppsala.

Anmälan

Du anmäler dig via "Aktiviteter och utbildningar". Antalet platser är begränsat, anmäl dig gärna redan idag. Observera att aktiviteten kan bli fulltecknad före sista anmälningsdag. Du har då möjlighet att anmäla dig som reserv.

Varmt välkommen!

/Avdelningsstyrelsen

Är du nyfiken på Christina? Läs mer på christinastielli.se eller kolla hennes Facebook- eller Instagramkonto.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga