Välkommen på medlemsresa 9-10 september!

Tre kvinnor sitter runt ett bord och fikar. De har en tidning framför sig på bordet. Kvinnorna har arbetskläder, två har vita rockar och en har blå tunika.

Nu bjuder vi in till årets medlemsresa med Cinderella. Vi kommer prata vårdpolitik, hälsosam vårdmiljö och vad Vårdförbundet ska göra nästa verksamhetsår 2017.

Framtidens vårdpolitik och hälsosam vårdmiljö är de två stora frågorna för Vårdförbundet, som vi vill fortsätta diskutera med dig utifrån ett individuellt, lokalt och regionalt perspektiv.

Vad du vill se för medlemsaktiviteter kommande år är det andra ämnet för resan.

Vi träffas utanför Vårdförbundets lokaler, Bangårdsgatan 4 A, Uppsala 9 september. Sedan åker vi gemensamt till Stockholm med buss och påbörjar konferensen så snart vi kommer ombord. Cinderella avgår mot Mariehamn kl 18:00 och är tillbaka i Stockholm 10 september kl 15:30. Därefter sker hemfärd med Vikings ordinarie bussar.

Bussanslutning, resan på båt med övernattning i egen hytt, buffé fredag kväll samt frukost och lunch lördag bjuder Vårdförbundet på.

• Antal deltagare är begränsat.
  • Deltagande sker på din fritid.
  • Ett detaljerat program skickas till deltagarna några dagar innan aktiviteten.
  • Du som anmäler dig får en bekräftelse med e-post. Om du har frågor kontakta oss på info.uppsala@vardförbundet.se eller 0771-420 420.

Du anmäler dig via "Aktiviteter och utbildningar".

Varmt välkommen, vi ser fram emot att få träffa dig!

/Avdelningsstyrelsen