Välkommen på biokväll i Tierp 16 mars

Biosalong med rader av stolar.

Vårdförbundets medlemmar är välkomna till biografen i Tierp. Vi bjuder på smörgås och dryck och vi minglar en stund. Filmvisningen börjar 17:45.

Tillsammans ser vi på "Dolda tillgångar". Katherine Johnson, Dorothy Vaughn och Mary Jackson var tre briljanta kvinnor som jobbade för NASA och var hjärnorna bakom en av historiens största projekt, John Glenns uppskjutning i rymden. Det var en fantastisk bedrift som återgav USA sitt självförtroende och inspirerade resten av världen. Trion krossade alla köns- och rasbarriärer och blev en inspirationskälla för kommande generationer att drömma stort.

Tid, plats och anmälan

16 mars 2017 kl 17:00 till ca 21:30. Aspenskolan, Palmgatan 7 i Tierp.

Du anmäler dig via "Aktiviteter och utbildningar". Antalet platser är begränsat. Var och en anmäler sig själv, du kan inte reservera platser till kollegor.

Sista anmälningsdag är 12 mars, men observera att aktiviteten kan bli fulltecknad före dess. Du kan då anmäla dig som reserv. Reserver bjuds in via e-post om vi får återbud.

Om du har anmält dig men får förhinder är det viktigt att du avbokar din plats så någon annan intresserad får möjlighet att delta.

Komihåg att uppge eventuell specialkost/allergi vid anmälan.

Varmt välkommen! /Avdelningsstyrelsen