Biokväll 14 november, för dig som är förtroendevald på din arbetsplats

Illustration med fyra personer, tre kvinnor och en man. Pratbubblor med texten Man kan förändra! och Styrka att vara många!

Vi vill tacka dig som engagerar dig extra för medlemmarna på din arbetsplats. Varmt välkommen till en biokväll bara för förtroendevalda.

Vi börjar kvällen med att äta tillsammans, det finns wraps och kaffe/te framdukat. Vi minglar och du har möjlighet att ge styrelsen inspel och medskick till arbetet att ta fram en ny vision till kongressen 2018. När filmen börjar kan du ta med dig popcorn och läsk in i biomörkret…

Vi ser tillsammans på Café Society, en film av Woody Allen med bland annat Steve Carell, Jesse Eisenberg och Kristen Stewart. New York och Hollywood under 1930-talet, en period av pulserande nattliv, filmstjärnor, playboys, gangsters, fantastisk musik och mycket glamour.  Eftersom han får det allt svårare att stå ut med sina gnabbande föräldrar, sin gangsterbror och familjens guldsmedsaffär, känner Bobby Dorfman att han behöver ett miljöombyte.  Han beslutar sig för att åka till Hollywood och besöka sin inflytelserika morbror Phil som arbetar inom filmbranschen. Phil är inte direkt överlycklig över att ha fått sin systerson på halsen, men han erbjuder honom till slut jobb som springpojke.

Tid och plats:

2016-11-14, drop-in från 17:20. Filmen börjar 18:00, vänligen respektera tiden. Filmstaden i Uppsala, Västra Ågatan 16. Antalet platser är begränsat.

Anmälan sker via "Aktiviteter och utbildningar". Uppge eventuell specialkost/allergi som kan vara relevant. Sista anmälningsdag är 9 november, men observera att aktiviteten kan bli fulltecknad före dess. Du kan då anmäla dig som reserv. Reserver bjuds in via e-post om vi får återbud.

Om du har anmält dig men får förhinder är det viktigt att du avbokar din plats så någon annan intresserad får möjlighet att delta.

Varmt välkommen! /Avdelningsstyrelsen