Uppföljning medlemsenkät & kommande aktiviteter på Karolinska Universitetssjukhuset Huddinge!

Vi vill verkligen tacka alla medlemmar som tagit sig tid att svara på enkäten som vi skickade ut i juni. Vi fick in fler än tvåhundra svar!

Tankarna och idéerna som du och dina kollegor delat med er av är oerhört värdefulla och vi tar verkligen med oss dessa i arbetet med att göra Vårdförbundet mer aktuellt på Huddinge sjukhus.

Stor förfrågan om arbetsplatsbesök

Det blev tydligt för oss att många av er vill att Vårdförbundet ska komma till er arbetsplats. Närmare hundra personer önskade detta i samband med enkätundersökningen. Givetvis kommer vi följa upp dessa. Du som önskade ett arbetsplatsbesök – håll utkik i din mejlbox, vi hör av oss under hösten för att boka in ett datum.

Vad tyckte du och dina kollegor mer i enkäten?

Den är lagom kort, men ger en tydlig bild av vad du och dina kollegor svarat.

Läs gärna mer om utfallet från enkäten i vår sammanfattning.
Sjukt, syster! Sara Heyman presenterar sin bok & Vårdförbundet arrangerar lönecoachning

Den 20:e september presenterar Vårdförbundet Sara Heyman som precis debuterat med sin bok Sjukt, syster! Fotograf: Rikkard Häggbom

Läs mer om evenemanget på Facebook.
Medlemsaktivitet: Arbetsmiljö & arbetsrätt

Den 1:a oktober bjuder Vårdförbundet in till medlemsträff om arbetsmiljö och arbetsrätt. Träffa en expert från oss och lär dig grunderna i vad du har för rättigheter!

Läs mer om evenemanget på Facebook.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga