Du som är förtroendevald – dra ihop ett gäng och kom på årsmöte 4 oktober!

Nu har du som förtroendevald möjlighet att kamma hem några extrapoäng.

Jobbar du på en arbetsplats där ni brukar hitta på saker efter jobbet? Eller känner du att det vore roligt om ni gjorde det? Nu finns i alla fall den perfekta möjligheten – årsmötet med Linnéa Claeson som föreläsare. Linnéa är handbollsspelaren som är känd bland annat för sitt Instagramkonto Assholesonline.

Samla ihop ett gäng och anmäl er nu!

Affisch på din arbetsplats

Vi skulle vilja be dig sätta upp en affisch på din arbetsplats. Har du inte möjlighet att skriva ut, så hjälper vi dig gärna. Skicka ett mejl till info.stockholm@vardforbundet.se där du anger hur många affischer du behöver och vart de ska skickas, så postar vi omgående!

Ladda ner affischen

Har du några frågor?

Gunilla George, ordförande avdelning Stockholm
gunilla.george@vardforbundet.se

Välkommen till en heldag om Lön, för dig som är förtroendevald på arbetsplats

Hur ska vi jobba vidare med lön framöver, så att vi når framgångar? Det finns fortfarande möjlighet att anmäla dig till fredagens heldag. Men vi behöver din anmälan senast imorgon tisdag den 4 september.

Anmäl dig nu!

Vårdförbundet Direkt