Årsmöte 4 oktober!

Mingelbuffé, inspirationsföreläsning och för fram din åsikt!

Norra Latin 4 oktober. Var med och rösta fram ersättare till kongressombuden, lämna din input till 2019 års verksamhet, mingla med kollegor över en god buffé och lyssna på Linnéa Claeson som föreläser. Vi hoppas att du kommer!

Lämna gärna redan nu dina förslag på medlemsaktiviteter inför 2019. Det kan du göra fram till 12 september.

17.00 Mingel, buffé & avprickning

18.00 Mötet startar och föreslås ledas av Michel Silvestri, ledamot i förbundsstyrelsen. Michel är biomedicinsk analytiker och enhetschef på Laboratorie Medicinskt Centrum Gotland, tidigare lektor och ordförande för IBL. Val kommer att ske av ersättare till kongressombuden, motioner ska avhandlas, vi får ta del av input från kongressen och du tar förhoppningsvis chansen att lämna dina förslag på medlemsaktiviteter inför 2019.

19.30 På scen Linnéa Claeson, inspirationsföreläsning. Linnéa Claeson är handbollsspelaren som är känd bland annat för sitt Instagramkonto Assholesonline där hon medvetandegör sexuella trakasserier och näthat och bemöter kränkningar med humor. Hon har fått stor medial uppmärksamhet i ett flertal länder och har bland annat skrivit debattartiklar om sexuella övergrepp.

20.30 Tack för ikväll

Anmäl dig gärna direkt, men senast 13 september.
Observera att din anmälan är bindande. Det går också att dyka upp utan att anmäla sig, men då utan mat och dryck.

Handlingar

Handlingar skickas via e-post till dig som är anmäld och läggs ut på webben senast 19 september, se www.vardforbundet.se/stockholm.

Har du några frågor?

Gunilla George, ordförande avdelning Stockholm
gunilla.george@vardforbundet.se

Årsmötesaffisch

Skriv gärna ut affischen och sätt upp den på din arbetsplats. Kanske får du med dig några roliga kollegor då?!

Enkät - Vilka medlemsaktiviteter vill du ha under 2019?

Passa på att bidra till vår verksamhetsplanering 2019! Syftet med enkäten är att få en fingervisning om vilka aktiviteter medlemmarna i avdelning Stockholm gärna vill ha framöver. Resultatet av enkäten kommer fungera som en bas för styrelsen, vid prioriteringar av aktiviteter under året som kommer.

Fyll i enkäten nu!
Val av ersättare till kongressombuden

På årsmötet 2018 behöver vi välja fler ersättare till kongressombuden. På föregående årsmöte valdes såväl ordinarie ombud som ersättare, men under året har ombuden decimerats. De personer som idag är ersättare, kommer givetvis ha kvar sina uppdrag.

Ta chansen att nominera dig själv eller någon annan till uppdraget!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga