Årsmöte och 40 årsjubileum!

Viktiga beslut, mingel och inspirationsföreläsning

Clarion Hotel Stockholm 7 oktober. Vårdförbundet firar 40 år och det vill vi så klart uppmärksamma. Årets årsmöte avslutas därför med en stor middag och inspirationsföreläsning.

Var med och rösta fram en helt ny styrelse, kongressombud och valberedning. Lämna din input till 2018 års verksamhet och Vårdförbundets kommande Vision. Njut av god middag och en inspirationsföreläsning med Morgan Alling.

Ta chansen att föra fram din åsikt. Vi räknar med att det kommer bli en fantastiskt givande, rolig och viktig dag för oss alla. Flera hundra medlemmar och förtroendevalda kommer att vara på plats. Kommer du?

Nyfiken på mer?

Medlemsaktiviteter 2018

Du kommer i förväg att kunna lämna dina förslag till avdelning Stockholms medlemsaktiviteter 2018. Håll utkik på webben och i kommande nyhetsbrev.

13.00 Avprickning

13.30 Mötet startar och föreslås ledas av Sineva Ribeiro, förbundsordförande. En helt ny avdelningsstyrelse ska väljas på fyra år, så även kongressombud och valberedning. Eventuella motioner ska avhandlas. Du får chans att lämna dina förslag på medlemsaktiviteter inför 2018 samt till kongressens arbete med Vårdförbundets framtida Vision.

18.00 Middagsbuffé serveras

19.30 På scen Morgan Alling, inspirationsföreläsning. Med sin livsresa som utgångspunkt ger Morgan oss verktyg till att förändra våra liv, med många skratt på vägen.

20.30 Tack för ikväll

Anmälan

Anmäl dig gärna direkt, men senast 17 september. Observera att din anmälan är bindande. Det går också att dyka upp utan att anmäla sig, men då utan mat och dryck.

Handlingar

Handlingar skickas via e-post till dig som är anmäld och läggs ut på webben senast 22 september, se www.vardforbundet.se/stockholm.

Har du några frågor?

Gunilla George, vice ordförande avdelning Stockholm