Välkommen till en heldag för dig som är förtroendevald på arbetsplats

Vi vill bjuda in dig som är förtroendevald till en heldag om samverkan onsdag 27 september kl. 9-16.

Under dagen deltar bland andra Erik Westberg och Helena Hagman från enheten för kommunikation och medlemsutveckling.

Samverkan och MBL är viktiga påverkansdelar som vi som facklig organisation har att använda oss av. Under dagen kommer vi att fördjupa oss i hur vi skapar god samverkan och goda förutsättningar för MBL-förhandlingar.

På avdelning Stockholms heldagar för förtroendevalda på arbetsplats möts förtroendevalda med facklig tid, förtroendevalda på arbetsplats tillika skyddsombud på arbetsplats och avdelningsstyrelsen för en dag med utbildning, erfarenhetsutbyte och nätverksskapande i fokus. Prata med din chef och sök ledigt med bibehållen lön inom ramen för lag om facklig förtroendemans ställning på arbetsplatsen och arbetsmiljölagen.

Vi ser fram emot att just du kommer och deltar! Styrelsen avdelning Stockholm

Samverkan

Tid och lokal

Den 27 september kl. 09.00-16.00 (inkl. lunch) i TCO-lokalen, Linnégatan 14.

Anmälan

Anmäl dig senast den 21 september. Kom ihåg att anmäla ev. matallergi. Observera att vi har allergiker i vår grupp. Låt bli parfymen, tack!