Välkommen till avdelningsforum den 30 september!

Vi vill bjuda in dig som är förtroendevald på arbetsplats till avdelningsforum den 30 september som handlar om kommunikation, förhandling och samverkan.

I Stockholms avdelningsforum möts förtroendevalda med facklig tid som finns på centra/lokalexpedition, styrelseledamöter och förbundsombudsmän i avdelning Stockholm.

Du som är förtroendevald är viktig för oss i avdelning Stockholm. Vi vet att du gör värdefulla insatser och att du har ett stort engagemang. Vi vill därför bjuda in dig som förtroendevald på arbetsplats till en dag om kommunikation, förhandling och samverkan. Dagen syftar till att skapa goda relationer i olika möten för dig som är förtroendevald.

Prata med din chef och sök ledigt med bibehållen lön inom ramen för Lag om facklig förtroendemans ställning på arbetsplatsen.

Vi ser fram emot att just du kommer och deltar! Hälsningar, Styrelsen avdelning Stockholm

Tema: Kommunikation, förhandling och samverkan
Tid: 30 september kl. 09.00-16.00 (lunch kl. 12.00)
Lokal: Södersjukhuset, Stora Blå i Restaurang Rackarbacken (Hjalmar Cederströms Gata 20)
Anmäl dig senast den 27 september! Kom ihåg att anmäla ev. matallergi. Observera att vi har allergiker i vår grupp. Låt bli parfymen, tack!

Ladda ner inbjudan!

Anmälan via Aktiviteter och utbildningar Vi har samlat alla medlemsaktiviteter och utbildningar på ett och samma ställe. För att anmäla dig behöver du ett webbkonto. Saknar du webbkonto? Läs mer om hur du skapar ett konto!

Läser du detta mejl på en dator hos din arbetsgivare? Många har system som ej är uppdaterade och kan ställa till besvär med åtkomst till Aktiviteter och utbildningar. Många gånger är det därför enklare att anmäla sig till våra aktiviteter genom din mobiltelefon, eller på din dator hemma.