Du som är förtroendevald i avdelning Södermanland är varmt välkommen till en temadag där vi bland annat kommer att arbeta med arbetsmiljöfrågor.

Vi kommer att vara på Vilsta Sporthotell i Eskilstuna. Dagen börjar vi med kaffe kl. 09.30. Vi äter en gemensam lunch kring kl. 12 och vi avslutar dagen runt kl. 16.00.

Prata med din chef och sök ledigt med bibehållen lön inom ramen för ”Lag om facklig förtroendemans ställning på arbetsplatsen”.

Anmäl dig senast 27 november och kom ihåg att anmäla eventuell matallergi. Vi ser fram emot att just du kommer och deltar.

Varmt välkommen

Avdelningsstyrelse Södermanland

Vårdförbundet ersätter resor till och från utbildningsorten. Resor ska i första hand ske med kollektivtrafik. För resor med kollektivtrafik ska originalbiljetter bifogas till din reseräkning och redovisas i FlexPortal som finns på Vårdförbundets webbplats under "Reseräkning". Om du besöker FlexPortalen för första gången, kontakta din lokalavdelning. Övriga resor bokas i god tid via Tranås Resebyrå.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga