Sommarenkät 2019

Precis som förra sommaren ber vi dig som är yrkesverksam medlem i Vårdförbundet att svara på några frågor om hur din arbetsmiljö har sett ut den senaste tiden. Syftet är att vi vill följa hur bemanning, arbetsbelastning och patientsäkerhet upplevs under sommaren.

Efter sommarens slut sammanställs resultaten och används i dialog med länets arbetsgivare då sommaren utvärderas. Enkäten skickas till alla yrkesverksamma medlemmar i avdelning Södermanland, som har lämnat en aktiv e-postadress. Du behöver inte lämna några personuppgifter, du är anonym.

Jag vill svara på enkäten!

Får du akuta problem på din arbetsplats under sommaren så kontakta oss omgående via Vårdförbundet Direkt 0771-420 420.

VÅRDFÖRBUNDET
Avdelningsstyrelsen

Bra att tänka på inför sommarens ledighet

Ser du fram emot ledighet i sommar? Så här på våren och nära sommaren kan det vara bra att ha extra koll på vad som gäller. Vi ger dig bra vägledning när frågorna börjar komma: Hur lång semester har jag rätt till? Vad gäller om min semester återtas? Vad gäller om jag behöver skjuta upp min semester?

Lagar och avtal om semester och ledighet
Värva kollegor - få fin gåva från Delicard!

Du har dessutom chansen att bli vår rekryteringsstjärna och vinna en SPA-helg! Erbjudandet gäller 1 maj till och med 31 augusti.

Värva kollegor - få fin gåva från Delicard
Ändra dina uppgifter

Det är viktigt att vi har rätt uppgifter om dig som är medlem. Då kan vi nå dig med aktuell information och du finns med i vår lönestatistik.

Ändra dina uppgifter här

Vårdförbundet Direkt