Årsmöte! Val, Stressdoktorn, mat och mingel

En rolig och viktig dag på Pelles Lusthus i Nyköping! Välkommen på årsmöte med val av ny styrelse, kongressombud och valberedning inför en ny mandatperiod, middag och föreläsning med Stressdoktorn.

Söndag 24 september 2017 bjuder Vårdförbundet avdelning Södermanland in till en eftermiddag och kväll med inspirerande föreläsning med ”Stressdoktorn” Tomas Danielsson, middag och årsmöte där bland annat val av styrelse, kongressombud och valberedning kommer att ske. Dessutom firar vi Vårdförbundet som fyller 40 år!

Vårdförbundet bjuder på middag, föreläsning och busstransport till och från årsmötet. Anmälan dig redan nu eller senast 5 september. Kom ihåg att uppge din avreseort och att anmäla ev. matallergi.

Dagen börjar kl. 14.50 i samband med att bussarna anländer till Nyköping. Middag serveras ca kl. 16.30 och bussar hem avgår kl. 20.45. Årsmöteshandlingar läggs ut på vår webbsida senast 14 dagar innan årsmötet.

Ta chansen att göra din röst hörd, kom på årsmötet!

Har du några frågor? Kontakta oss på info.sodermanland@vardforbundet.se

Dags för nyval - nominera dig eller någon annan!

Hösten 2017 ska det väljas ny avdelningsstyrelse, valberedning och kongressombud till avdelning Södermanland. Du har nu möjlighet att nominera dig själv eller någon annan till uppdragen.

Nominera dig eller någon annan!
Skriv en motion!

Har du en idé, ett förslag eller en motion till avdelning Södermanlands årsmöte 2017? Det kan röra sig om i princip allt som rör Vårdförbundets verksamhetsområde, arbetssätt, organisation med mera.

Skriv en motion!

Vårdförbundet Direkt