Inställt - Biokvällar i Katrineholm, Eskilstuna och Nyköping

Har du frågor eller bara vill träffas för att prata samt koppla av med att titta på en film? Nu har du möjlighet att göra det!

I år så kommer vi att visa filmen "Vincent van Gogh - Vid evighetens port". Willem Dafoe är Oscarsnominerad för sin insats som Vincent van Gogh i en film där vi möter mästaren och hans verk som de aldrig setts förut. Det är berättelsen om en konstnär som får betala ett högt pris när han utmanar samtidens normer, och vi kommer nära inpå Vincent under den febrilt verksamma tiden i slutet av hans liv.

Bjud med en kollega på bio som ännu inte är medlem. Det går att bli medlem på plats!

I anslutning till filmen har du möjlighet att träffa någon i styrelsen från avdelning Södermanland. Vårdförbundet bjuder på dricka och popcorn.

Den 7 maj på biografen Cinema 2 Salong Palladium - Katrineholm, Drottninggatan 19, Katrineholm

Den 8 maj på biografen Rio - salong 5, Rademachergatan 19, Eskilstuna

Den 9 maj på biostaden salong 3, Nyköpingsvägen 13, Nyköping
Anmäl dig nu!

Det är viktigt att ni anmäler er bägge två i portalen så att det blir rätt antal. Använd din bokningsbekräftelse (epost eller sms) som biljett. Eftersom det finns begränsat antal biljetter ber vi er om att avboka er medverkan om ni får förhinder - det gör att fler får chansen att komma. Sista anmälningsdag är den 3 maj.

Varmt välkomna
Styrelse avdelning Södermanland