Biokvällar och soppluncher

Har du som medlem frågor eller bara vill träffas för att prata? Nu har du möjlighet att äta soppa med oss eller koppla av med att titta på en film.

Biokvällar

Ta chansen att träffa kollegor och se på en film tillsammans i höstmörkret

Under Vårdförbundsveckan v. 47 är du som medlem välkommen på biokväll där vi visar filmen "Kärlek på hjul". I anslutning till filmen har du möjlighet att träffa någon i styrelsen från avdelning Södermanland. Vårdförbundet bjuder på dricka och popcorn!

Använd din bokningsbekräftelse (epost eller sms) som biljett. Eftersom det finns begränsat antal biljetter ber vi er om att avboka er medverkan om ni får förhinder, det gör att fler får chansen att komma. Sista anmälningsdag är den 16 november.

Den 20 november Biostaden salong 3, Nyköpingsvägen 13, Nyköping
Anmäl dig nu!

Den 21 november på Biografen Cinema 2 Salong Palladium - Katrineholm, Drottninggatan 19, Katrineholm

Den 22 november på Biografen Rio - salong 5, Rademachergatan 19, Eskilstuna

Soppluncher

Den 20 november kl. 11.00–13.00
Grindstugan Nyköpings Lasarett, Hållstavägen 7, Nyköping

Den 21 november kl. 11.00–13.00
Konferensrum Josefin vid matsalen, Djulögatan 66, Katrineholm

Den 22 november kl. 11.00–13.00
Konferensrum Lukten, Mälarsjukhuset, Odlarvägen, Eskilstuna

Har du som medlem frågor eller bara vill prata? Ingen föranmälan krävs. Kom och ät soppa med oss, ta gärna med dig en kollega som ännu inte är medlem. Hämta soppalternativet i matsalen och meddela i kassan att det är en Vårdförbundslunch. Obs! Mälarsjukhuset hämtas en lunchbiljett i Lukten innan man går och hämtar sin lunch i matsalen.

Varmt välkomna!