Utbildningsteamet i Vårdförbundet avdelning Skåne söker utbildningsledare

Förtroendevalda och medlemmar är grundläggande för vår organisation. Inflytande, delaktighet och påverkansmöjligheter är byggstenar som gör oss starkare. Därför arbetar vi förtroendevalda inom avdelning Skåne i team. Teamen arbetar Skåneövergripande för att nå medlemmar, förtroendevalda och möta arbetsgivaren där det behövs.

Nu söker vi i Utbildningsteamet entusiastiska och engagerade förtroendevalda och anställda inom region Skåne som vill arbeta i vårt team. Egenskaper som vi anser viktiga är engagemang, god samarbetsförmåga samt talang/förmåga att prata inför en grupp.

Uppdraget lämpar sig väl för att kombinera med kliniskt arbete. Utbildningarna genomförs i Malmö övrig tid kan placeringsort diskuteras.

Uppdraget utgår från facklig tid och uppdraget är fram till 31 januari 2018.

Läs mer på Vårdförbundet avdelning Skånes webbsida Intresseanmälan till utbildningsteamet.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga