Vill du driva Vårdförbundets frågor?

Nu behövs det fler förtroendevalda till våra team. Spännande uppdrag där teamen arbetar Skåneövergripande för att nå medlemmar, förtroendevalda och möta arbetsgivaren där det behövs.

Medlemmar och förtroendevalda är grundläggande för vår organisation. Inflytande, delaktighet och påverkansmöjligheter är byggstenar som gör oss starkare. Därför arbetar vi förtroendevalda inom avdelning Skåne i team. Teamen arbetar Skåneövergripande för att nå medlemmar, förtroendevalda och möta arbetsgivaren där det behövs.

Vill du bli en av oss?

Vill du driva Vårdförbundets frågor och är entusiastisk, engagerad, har god samarbetsförmåga, är lösningsfokuserad samt har talang/förmåga att prata inför en grupp då är du välkommen med din intresseanmälan. För att du ska vara aktuell ska du minst genomgått Vårdförbundets grundutbildning. Mentor och handledning erbjuds.

• I Dialogteamet är behovet totalt 150%. Vi ser gärna att dessa utgår från nordöstra Skåne.
  • I HSO-teamet finns det tre heltidsuppdrag:
    - Division psykiatri, förvaltning Sund
    - Division somatisk sjukhusvård, förvaltning Sund
    - Inom förvaltning Kryh
  • I Utbildningsteamet är behovet en person och det lämpar sig väl för att kombinera med kliniskt arbete. Utbildningarna genomförs i Malmö, övrig tid kan placeringsort diskuteras.

Mer information hittar du via länken här nedan:

Avdelning Skåne söker fler förtroendevalda till teamen

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga