Intresseanmälan till HSO-teamet

Tre kvinnor sitter och samtalar

Vill du bli en av oss? Nu söker vi en förtroendevald inom Primärvården i Kryh till vårt HSO-team (huvudskyddsombud). Vill du driva Vårdförbundets frågor och är entusiastisk, engagerad samt har en god samarbetsförmåga och är lösningsfokuserad, då är du välkommen med din intresseanmälan. Mentor och handledning erbjuds så klart!

Meriterande är att du som förtroendevald har kunskap om och erfarenhet av det systematiska arbetsmiljöarbetet på arbetsplatsen.

Uppdraget är på heltid fram till 31 januari 2018. Tid för uppdraget är framförhandlat med Region Skåne.

Avdelningsstyrelsen har övergripande mål och syfte för teamet. Uppdraget är att utveckla och genomföra aktiviteter, i enlighet med uppsatta mål och syfte. Det kan förekomma en del ideellt arbete och resor inom Skåne.

Som teammedlem beslutar du tillsammans med teamledare och övriga teammedlemmar, om arbetets inriktning utifrån de övergripande mål uppsatta av avdelningsstyrelsen.

För vidare upplysningar eller frågor, kontakta teamledaren:

Cecilia Kadanik, tel. 042-406 12 80 eller cecilia.kadanik@mittvardforbund.se

Välkommen med din intresseanmälan senast den 31 mars till Vårdförbundet avdelning Skåne info.skane@vardforbundet.se