Årsmöte 2020 Vårdförbundsklubben SOS Alarm

Vi ställer inte in, vi ställer om! Vårdförbundet följer nogsamt Folkhälsomyndighetens rekommendationer och för att du ska kunna delta och påverka på ett säkert sätt, är du inbjuden till SOS Alarms årsmöte som genomförs digitalt.

Årsmötet i Vårdförbundetsklubben SOS Alarm startar den 28 september  och pågår till den 2 oktober.

Dagordningen hanteras som vid ett fysiskt möte, mötespunkterna öppnas och stängs enligt programmet och du har möjlighet att diskutera, ställa frågor, lägga förslag och rösta. Mötet leds av en mötesordförande som hanterar dagordningen i det digitala mötessystemet som heter VoteIT.

Du kommer att få en länk skickad till den e-postadress du har registrerad i Vårdförbundets medlemsregister, med personliga inloggningsuppgifter till årsmötet. Välj själv när du vill logga in och i vilka punkter du vill engagera dig. Du behöver inte anmäla dig i förväg. Delta i årsmötet via din dator, mobil eller surfplatta.

Som medlem i Vårdförbundet är du med och påverkar - tillsammans gör vi skillnad.

Varmt välkommen!

Program, förberedelser och allt annat du behöver veta om årsmötet 2020 finns här.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga