Hej medlem i Praktikertjänst!

Vad är aktuellt nu och hur ser framtiden ut? Vårdförbundsklubben Praktikertjänst hälsar dig välkommen till ett medlemsmöte! Vi träffas digitalt tisdagen den 27 april, mellan klockan 18:00 och 20:00.

Vi kommer bland annat att diskutera:

• semester
  • det nya avtalet som innefattar särskilt yrkesskickliga
  • arbetsmiljö.

Detta är frågor som är aktuella just nu men det kommer även finnas utrymme för att ställa andra frågor till både klubbstyrelsen, ombudsman samt personer från Vårdförbundet - sektion Privat och stat.

Med tanke på att den rådande pandemin och den massvaccinering som pågår och kommer att fortsätta under en längre tid, samt att samtliga regioner gör lite olika med vaccinering, så kommer det inte finnas ETT svar som passar alla men vi ska försöka reda ut de frågor som finns.

Skicka gärna frågor i förväg om du har funderingar du vill ha svar på, mejla till: therese.palmqvist@vardforbundet.se

Tillsammans för påverkan!

Vi kommer att diskutera klubbens framtid och har några spännande framtidsplaner som vi kommer dela med oss av!

För att klubben ska fortsätta vara verksam och kunna driva de frågor som är aktuella för just oss som jobbar i Praktikertjänst, så är det viktigt att klubben har fler som är villiga att ställa upp i styrelsen och du vet att ju att - Fler ger mer!

Hoppas att så många som möjligt passar på att träffas i vårt digitala möte!

VÄLKOMMEN!

Klubbstyrelsen Vårdförbundsklubben Praktikertjänst

Carina Rautalin- Förbundsombudsman

Angelica Neville och Per Markus Risman - Fackliga Verksamhetsutvecklare

ANMÄL DIG HÄR TILL MEDLEMSMÖTE I VÅRDFÖRBUNDSKLUBBEN PRAKTIKERTJÄNST
Gratis onlineträning med Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic. Just nu får du även testa appen Actic Anywhere gratis fram till 31 maj.

Träna gratis online fram till 31 maj!
Folksam erbjuder kostnadsfri pensionsrådgivning!

Nu kan du som är medlem i Vårdförbundet få en kostnadsfri digital rådgivning kring din pension med en av Folksams rådgivare som hjälper dig att se över ditt försäkringsskydd. Du får även råd och hjälp att justera dina försäkringar så att du har ett tillräckligt skydd om du skulle behöva nyttja försäkringen.

Boka digital pensionsrådgivning med Folksam

Vårdförbundet Direkt