Hur kan vi stötta dig?

Nu finns chansen att vara med och påverka Vårdförbundets organisation. Vi söker dig som är förtroendevald och som vill hjälpa Vårdförbundet att utvecklas i den statliga sektorn genom att delta i en fokusgrupp.

Hur kan vi stötta dig som är förtroendevald i privat sektor?

Vi utvecklar vår organisation inom statlig sektor för att kunna stötta dig som är förtroendevald på bästa sätt. Målet är också att bättre kunna tillvarata dina och kollegornas rättigheter, vara närvarande på din arbetsplats och bereda plats för dig och dina kollegor inom statlig sektor i Vårdförbundet!

Men hur gör vi då detta på bästa sätt?  - Jo, vi tror att du som arbetar inom statlig sektor bäst vet vilka behov och önskemål som finns, därför ber vi om din hjälp!

Vi söker dig som är förtroendevald och som vill hjälpa Vårdförbundet att utveckla den demokratiska organisationen genom att delta i en fokusgrupp.

Fokusgrupp och utvecklingsnätverk

Fokusgruppen kommer diskutera hur Vårdförbundet märks av i din arbetsvardag som förtroendevald och medlem, hur vi kan bli bättre på att stödja dig samt göra din och dina kollegors röst hörd i hela förbundet.

Efter fokusgruppen kommer den som har intresse och vilja att kunna ingå i ett utvecklingsnätverk. Nätverket tar med sig idéerna från fokusgruppen för att utveckla och implementera dem. Nätverket blir en unik möjlighet för dig att vara med och forma Vårdförbundet och den fackliga organiseringen i framtiden!

Datum och tid

Mötet med fokusgruppen är den 7 juni kl. 17.00-19.00 och vi möts digitalt genom Teams. Är du intresserad? Anmäl ditt intresse via länken nedan så skickar vi en inbjudan.

Har du frågor?

Ta då kontakt med Per Markus Risman, e-post: per-markus.risman@vardforbundet.se eller tel. 072-580 61 96.

INTRESSEANMÄLAN TILL FOKUSGRUPP

Vårdförbundet Direkt