Påverka vår verksamhet i statlig sektor

Hur vill du som arbetar i statlig sektor att Vårdförbundet ska arbeta för dig? Nu finns chansen för dig att vara med och ta makten över Vårdförbundets organisation!

Vi behöver dig!

Vi utvecklar vår organisation inom statlig sektor för att kunna möta just de behov och önskemål som du och dina kollegor har. Målet är att bättre kunna tillvarata dina rättigheter, vara närvarande på din arbetsplats och bereda plats för dig och dina kollegor inom statlig sektor i Vårdförbundet!

Men hur gör vi då detta på bästa sätt?  - Jo, vi tror att ni som arbetar inom statlig sektor bäst vet vilka behov och önskemål som finns, därför ber vi om er hjälp!

Vi söker dig som vill hjälpa Vårdförbundet att bättre kunna hävda din rätt på din arbetsplats genom att delta i en fokusgrupp med andra från din sektor!

Fokusgrupp och utvecklingsnätverk

Fokusgruppen kommer diskutera hur Vårdförbundet fungerar idag inom statlig sektor, hur vi skulle vilja att den fungerar och hur ni vill märka av Vårdförbundet i er arbetsvardag.

Efter fokusgruppen kommer den som har intresse och vilja att kunna ingå i ett utvecklingsnätverk. Nätverket tar med sig idéerna från fokusgruppen för att utveckla och implementera dem. Nätverket blir en unik möjlighet för dig att vara med och forma Vårdförbundet och den fackliga organiseringen i framtiden!

Anmäl ditt intresse att delta

Mötet med fokusgruppen är den 3 juni kl. 17.00-19.00 och vi möts digitalt genom Teams. Är du intresserad? Anmäl ditt intresse via länken nedan så skickar vi en inbjudan.

Har du frågor?

Ta då kontakt med Per Markus Risman, e-post: per-markus.risman@vardforbundet.se eller tel. 072-580 61 96.

INTRESSEANMÄLAN TILL FOKUSGRUPP

Vårdförbundet Direkt