Viktigt och kul - kom på årsmötet!

Den 26 september är det dags för ett årsmöte som kommer bjuda på det mesta. Påverkan, gemenskap, skratt, inspiration och middag för alla medlemmar i Vårdförbundet Östergötland.

Förutom traditionella årsmötesförhandlingar bjuds på föreläsningar av disputerade medlemmar, middag och underhållning med barnmorskan och stand-upkomikern Therese Sandin.

Anmäl dig till en kul och viktig kväll senast 12 september!
Säkra möjligheten att påverka på din arbetsplats!

Den 30 september går mandatperioden ut för alla förtroendevalda som valts före 2019. Säkra möjligheten att påverka genom att göra nytt val av förtroendevald innan dess!

Att ha en eller flera förtroendevalda på arbetsplatsen ger bästa förutsättningar för att kunna påverka på arbetsplatsen. Många arbetsplatser har förtroendevalda som driver förbättringsarbeten och samverkar med arbetsgivaren, men en del saknar denna möjlighet. Den förtroendevalda är även skyddsombud på arbetsplatsen. Ett mycket viktigt och givande uppdrag!

Hur gör jag för att se till att min arbetsplats (fortsätter) ha en förtroendevald?
Nominera till priset "Årets förtroendevalda i Östergötland 2019"

Har du en förtroendevald på din arbetsplats som gör ett riktigt bra jobb för dig och din arbetsplats? Nominera hen till Årets förtroendevalda i Östergötland 2019. Priset är deltagande vid Vårdgalan och en hotellnatt i Stockholm för vinnaren och en medresenär.

Läs mer och nominera senast 30 augusti!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga