Digital föreläsning med Nina Rung

Nina Rung föreläser för medlemmar i Vårdförbundet Östergötland om humant bemötande, våld i nära relationer och utsatthet. Anmäl dig idag!

Nina Rung är utbildad kriminolog och genusvetare och har mångårig erfarenhet av normarbete och prevention kopplat till våld och sexualiserat våld. Hon är en flitig debattör och föreläsare och en av grundarna till föreningen Huskurage. Nina jobbar med påverkansarbete, förebyggande arbete och kunskapshöjande arbete med inriktning på bland annat sexualbrott, våld i nära relationer och civilsamhället.

Datum och tid

20 april klockan 18-20.

Föreläsningen visas digitalt och du får länk till föreläsningen skickad till den e-post du anger när du anmäler dig.

VÄLKOMMEN!

Anmäl dig här!
OB för vårens och sommarens storhelger

Påsk, valborg, pingst och midsommar – vad gäller egentligen för OB-ersättningar under vårens och sommarens storhelger? Vi har hela listan.

Se vårens och sommarens OB-listor
Gratis onlineträning med Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic. Just nu får du även testa appen Actic Anywhere gratis fram till 31 maj.

Träna gratis online fram till 31 maj!
Vem är värdig vinnare i Vårdgalan?

Nu är nomineringen öppen för dig som vill hylla en kollega eller chef genom att nominera till något av Vårdförbundets prestigefulla priser: Årets Vårdchef, Vårdförbundspriset och Årets Studenthandledare. Kanske finns en av årets vinnare i din närhet?

Vårdgalan 2021

Vårdförbundet Direkt