Anmäl dig till den stora medlemsfesten

Artisten Linda Bengtzing står lutad mot en orange bakgrund

Den 29 september är det dags för årets stora händelse! Då blir det stor fest i Norrköping för dig och alla andra medlemmar. Vi firar att Vårdförbundet fyller 40 år. Det blir en chans att träffas och ha riktigt roligt tillsammans med kända och ännu okända kollegor. Du bjuds på inspirerande och intressanta karriärföreläsningar och välsmakande middag. På kvällen underhålls vi med dans och musik av Linda Bengtzing på scen. Sluttiden är ändrad, kvällen avslutas 23:30.

Alla medlemmar är hjärtligt välkomna och vi hoppas att DU har möjlighet att komma. Vårdförbundet bjuder på allt och vi har ordnat med kostnadsfria bussar från Motala och Linköping för att underlätta transporten till Norrköping. All information om
festen finns på vår webbplats.

Anmäl dig gärna nu, men absolut senast 11 september.

I samband med festen genomför vi också vårt årsmöte, då det är dags för val av avdelningsstyrelse, kongressombud och valberedning. På vår webb finner du redan nu namnet på de inkomna nomineringarna, presentationen av dessa kommer inom kort.