Stipendier och priser

En mängd små svarta medaljer som hänger mot rosa bakgrund

Har du en fantastisk chef eller chefskollega som gör skillnad i vårdens ledarskap? Eller har du en kollega eller chef som arbetar på ett personcentrerat sätt? Kanske är du student och har genomfört ett godkänt examensarbete inom omvårdnad/biomedicinsk laboratorievetenskap? Just nu har vi flera stipendier och priser att nominera till alternativt söka.

Årets Vårdchef

Har du en fantastisk chef eller chefskollega som gör skillnad i vårdens ledarskap? Nominera till Årets Vårdchef.

Vårdförbundspriset 2017

Har du en kollega eller chef som arbetar på ett personcentrerat sätt - eller är du själv den som driver utvecklingen i den riktningen? Nominera till Vårdförbundspriset 2017! Prissumman är på hela 500 000 kronor.

Student

Har du genomfört ett godkänt examensarbete omfattande 15 högskolepoäng inom ämnesområdet omvårdnad/biomedicinsk laboratorievetenskap? Då har du möjlighet att söka Vårdförbundets stipendium som vi delar ut en gång per år! Prissumman är 5000 kr. Läs mer och ansök redan nu!