Nominera till priset "Årets förtroendevalda i Östergötland 2019"

Har du en förtroendevald på din arbetsplats som gör ett riktigt bra jobb för dig och din arbetsplats? Nominera hen till Årets förtroendevalda i Östergötland 2019.

Att ha en eller flera förtroendevalda på arbetsplatsen är oerhört viktigt för att kunna påverka och göra arbetslivet bättre. Vi vill lyfta och hylla detta viktiga uppdrag genom att utse Årets Förtroendevalda i Östergötland.

Vårdgala och hotellövernattning i Stockholm

Priset är en resa till Stockholm den 8 november där vinnaren tillsammans med ordförande Emma Klingvall får gå på Vårdgalan där flera ärofyllda priser delas ut. Vinnaren får även i samband med detta en hotellövernattning i Stockholm 8-9 november på Haymarket by Scandic tillsammans med valfri medresenär*.

Så har du en förtroendevald på din arbetsplats som du tycker gör ett riktigt bra jobb i sitt uppdrag - nominera! Priset delas ut på årsmötet i Linköping den 26 september då vi önskar att vinnaren deltar och tar emot priset.

Styrelsen i avd. Östergötland utser vinnaren, beslutet kan inte överklagas.

*Vårdförbundet står för tågresan till Stockholm och biljett till Vårdgalan för vinnaren samt boende för vinnaren och dennes  medresenär. Övriga omkostnader samt medresenärs resa och deltagande på Vårdgalan ingår ej.

Årets förtroendevalda i Östergötland 2019

Du måste vara inloggad för att skicka in formuläret.

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här