God Jul och Gott nytt år - vi blickar framåt!

Styrelsen avdelning Östergötland vill önska alla medlemmar en God Jul och ett Gott Nytt År!

Vi har sedan Årsmötet bland annat haft verksamhetsplanering för 2018 och det kommer bli ett roligt och händelserikt år!

Vi har flera medlemsaktiviteter under 2018, såsom föreläsning i april med Maria Bauer. Maria är utsedd till Årets beteendevetare 2016 och hon är en pionjär inom bland annat ledarskap. Hennes föreläsning kommer handla om hot, våld och trakasserier, ett hett ämne för oss alla i hälso- och sjukvården. Håll utkik efter inbjudan i e-posten och på vår webbplats!

Ni som tar examen under 2018 kommer bli inbjudna till ”Klassåterträff” för att mötas en tid in i arbetslivet och prata om hur det är att arbeta som ny i yrket. Vi kommer ha flera utåtriktade aktiviteter och fortsätta möta er medlemmar både dag som natt i era verksamheter.

Alla våra aktiviteter annonseras i Aktiviteter och utbildningar. På vår webbplats hittar du också bland annat nyheter och information om hur vi arbetar, information för förtroendevalda och annan information. Vi finns även på Instagram och Facebook, följ oss där!

Behöver du hjälp kan du ringa Vårdförbundet Direkt på tel 0771-420420. Det går även att e-posta dit via Vårdförbundets hemsida. Öppettider är vardagar kl. 8-18.