Hej!

Det är dags att önska trevlig sommar och tacka för allt engagemang DU bidrar med i Vårdförbundet och i avdelning Örebro. Du som förtroendevald är styrelsens länk till olika arbetsplatser och avgörande för hur avdelningen fungerar. Tack!

Under sommaren fortsätter vi med spontanbesök till olika arbetsplatser för att lämna en Vårdförbundspåse med "Gott och Blandat". Vi vill gärna komma till DIN arbetsplats även på ett planerat besök och prata om det som är viktigt för ER. Hör av dig till info.orebro@vardforbundet.se om du önskar ha ett möte.

I höst planerar vi bl.a. eftermiddagsträffar och en fortbildningsdag för er förtroendevalda. För nyvalda förtroendevalda erbjuds introduktion och grundutbildning. Mer information kommer efter sommaren, så se till att ha uppdaterade kontaktuppgifter i vårt system så du får den information som skickas ut.

Har ni frågor eller behöver få kontakt så är kontoret bemannat hela sommaren och du når oss via Vårdförbundet Direkt på 0771- 420420.

Slutligen vill jag passa på att göra reklam för årsmötet 5 oktober då det är nyval av avdelningsstyrelse, valberedning, kongressombud. Ta med dina kollegor och kom!

Trevlig sommar!
Ann-Sofie Gustavsson