Ny årsmötesinformation

Vi vill informera om att vi tyvärr har tvingats ändra om i programmet för vårt årsmöte den 10 oktober.

Efter årsmötesförhandlingar äter vi tvårättersmiddag på slottet. Spökvandringen utgår.
Har du frågor kring detta kontakta oss via: info.orebro@vardforbundet.se

Affisch årsmötet-skriva gärna ut och häng upp på din arbetsplats.

Observera att det är många som önskar delta på middagen, så vid förhinder är det viktigt att du avanmäler dig via Aktiviteter och utbildningar, så andra har möjlighet att delta.

Anmälan till årsmötet
TCO-föreläsning 2 oktober med Daniel Mendoza

"Det här är min sanning" - Välkommen på TCO-föreläsning med Daniel Mendoza. Daniel Mendoza är en av grundarna till magasinet "Good News Magazine", som lyfter fram personer och företeelser som inspirerar och engagerar. Godhet föder godhet och alla behöver få ta del av det positiva i vår värld. Daniel Mendoza kommer till Örebro konserthus den 2 oktober och föreläser för TCO Örebros medlemmar om hur vi skapar samhällen där vi är snällare och mer kärleksfulla mot varandra. Han föreläser också om vikten av tillit, godhet och att vara snäll med anekdoter från sitt eget liv. Om du får förhinder att delta är det viktigt att du avanmäler dig så att någon som står på reservplats kan få din plats. Varmt välkommen!

Anmälan till föreläsningen

Vårdförbundet Direkt