Dags för nyval - nominera dig själv eller någon annan!

Nu kan du nominera inför valen på avdelning Örebros årsmöte som kommer att hållas den 10 oktober 2017.

Årsmötet är avdelningens högst beslutande organ och väljer i år ny styrelse, kongressombud, ersättare för kongressombud samt valberedning. Som medlem i Vårdförbundet avdelning Örebro kan du nu nominera dig själv eller annan medlem till dessa uppdrag.

Ta chansen att nominera dig själv eller någon annan medlem
Skriv en motion till avdelning Örebros årsmöte

Vill du påverka vad Vårdförbundet ska jobba med? Skicka in en motion till avdelning Örebros årsmöte den 10 oktober. Senast 3 oktober behöver vi få in din motion. En motion kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar bättring på.

Ta del av mer information och skriv gärna en motion till oss
Värva en kollega

När du värvar en kollega blir vi fler och kan påverka ännu mer. Som tack för hjälpen får både du och den du värvar en biobiljett. Du som är medlem kan värva kollegor som ännu inte är medlemmar och du som ännu inte är medlem i Vårdförbundet kan bli värvad av en befintlig medlem. Låt oss växa! Gäller 1 maj-16 juni - kampanjen är förlängd.

Så här går det till

Vårdförbundet Direkt