Årsmöte 2017 på Kulturens Hus i Luleå

Medlemmar med röstkort som de håller i luften

Nu har du chans att vara med och påverka vilka som ska leda Vårdförbundets arbete i Norrbotten de kommande fyra åren. På årsmötet ska val göras av förtroendeuppdrag i avdelningsstyrelse, valberedning och som kongressombud.

Medlem i Norrbotten - Varmt välkommen till Årsmötet

Tid:               14 oktober 2017
Plats:           Kulturens Hus, Luleå
Anmälan:  Välkommen att anmäla dig senast den 20 september

Förbundsordförande Sineva Ribeiro medverkar under dagen.

Program för årsmötet den 14 oktober

09.30 - 10.30  Kaffe och smörgås. Registrering av årsmötesdeltagare samt mingel i åsiktstorget.
10.30 - 10.45  Årsmötet öppnas
10.45 - 11.45  Förbundsordförande Sineva Ribeiro informerar.
11.45 - 12.30  Lunchbuffé på Kulturens Hus
12.30 - 16.00  Årsmötesförhandlingar med avbrott för eftermiddagsfika
Ca 18.00   Middag  (Vi önskar veta om du vill äta middag senast den 13 september).

Resa
Vårdförbundet ersätter resekostnader, kvitto bifogas reseräkning. För resa med egen bil utgår bilersättning. Samåkning gäller. Tåg- och bussresa bokas via Tranås Resebyrå 0140-375030. Ange grupp 425 och aktivitet 7120.

Logi på Arctic Hotell i Luleå
Vårdförbundet bekostar logi i dubbelrum för medlemmar med längre resväg - exempelvis från Kiruna, Gällivare, Haparanda, Kalix och Piteå. (Gäller ej för dig som bor i Luleå/Boden-området). Hotellrum bokas via Tranås Resebyrå 0140-375030, begär gruppbokningen. Ange grupp 425 och aktivitet 7120.  Ange namn på den du önskar dela rum med när du gör din bokning.

Motion till årsmötet
Skriv gärna en motion som vi kan behandla på årsmötet. Motionen ska vara info.norrbotten@vardforbundet.se tillhanda senast 2017-09-30. Motionen ska innehålla - titel, bakgrund och yrkande samt namnuppgift på dig som lämnar motionen.  (Inkomna motioner).

Ledighet
Ingen ersättning utges för förlorad arbetsinkomst.

Väl mött!

Inkomna nomineringar och personliga presentationer

De inkomna nomineringarna presenteras i alfabetisk ordning efter förnamn.  Medlem i Norrbotten kan göra nomineringar till den 15 september.