Förlängd nomineringsperiod

Hösten 2017 är det dags för nyval av ordförande, vice ordförande, styrelseledamöter och kongressombud för avdelning Jönköping. Nu har nomineringsperioden förlängts till 31 maj.

Det finns fortfarande tid att lämna en nominering till något av de spännande uppdragen i Vårdförbundet avdelning Jönköping. Läs mer om vad de olika uppdragen innebär via länken nedan.

Alla medlemmar tillhörande avdelning Jönköping kan lämna in en nominering och alla medlemmar kan bli nominerade. Det är även möjligt att nominera sig själv till ett uppdrag!

Välkommen med din nominering!
Valberedningen avdelning Jnköping

Mer information och nomineringsformulär
Välkommen på After Vård!

Vårdförbundet avdelning Jönköping bjuder in sina medlemmar på After Vård. Kom, träffa kollegor och ha en trevlig kväll tillsammans! 30 maj Eksjö stadshotell, 31 maj Gästgivargården Värnamo och 1 juni Hasse på Sjökanten Jönköping.

Anmälan sker till respektive tillfälle via Aktiviteter och utbildningar
Frukostmöte i Hook 19 oktober

Vårdförbundet hälsar dig varmt välkommen till ett frukostmöte på Hooks Herrgård! Vårt tema för morgonens möte är påverkansarbete. Vi får medlemsbesök av representant från Barnmorskekraft, en sammanslutning av barnmorskor som bestämt sig för att vara med och påverka sin arbetsmiljö och sina arbetsvillkor. Efter mötet har du möjlighet till inträde till Hooks Herrgårds fina SPA. Antal platser är begränsade - först till kvarn!

Anmäl dig via Aktiviteter och utbildningar

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga