Hösten med Vårdförbundet avdelning Jönköping

Blommande ljung

Vi planerar för en höst full av aktiviteter. Nedan finner du ett urval av vad som kommer att hända i Vårdförbundet avdelning Jönköping under hösten. Varmt välkommen med din anmälan!

Biokväll

20 september anordnar vi en biokväll. Det blir mingel, information från Vårdförbundet och filmvisning. Aktiviteten är fullbokad men reservplatser finns.

Ny i yrket

27, 28 och 29 september. Träffar för dig som nyligen påbörjat din yrkeskarriär. Träffarna planeras 27 september i Jönköping, 28 september i Eksjö och 29 september i Värnamo. Tema "Att vara ny i sitt yrket". Hitintills har ingen anmält sig till dessa aktiviteter, träffarna kan ställas in om intresset är lågt. Läs mer och anmäl dig till det datum som passar dig genom att klicka på datumen ovan.

Internat för dig som är MAS

29-30 september är det internat för Medicinskt ansvariga sjuksköterskor tillsammans med Vårdförbundets grannavdelningar Kronoberg, Kalmar och Blekinge. Anmälningstiden har gått ut.

Årsmöte

6 oktober kallar vi till årsmöte. På årets årsmöte genomförs val av valberedning och fyllnadsval av en styrelseledamot. Är du intresserad av något av uppdragen eller vill nominera någon så kan du läsa mer och nominera här.

Chefsinternat

27-28 oktober Chefsinternat tillsammans med Vårdförbundets grannavdelningar Kronoberg, Kalmar och Blekinge. En mötesplats för chefsmedlemmar. Denna aktivitet är fullbokad, om man anmäler sig nu är man reserv.

Huseby julmarknad

Den 9 november har du möjlighet att följa med oss till Smålandsjul på Huseby. Smålandsjul på Huseby är med sina 170 utställare, hantverkare och mathantverkare Nordens största evenemang för genuint hantverk och småskaligt tillverkad mat.

Fairtradeutbildning

10-11 november anordnas en Fairtrade utbildning. Läs mer och anmäl dig via aktiviteter och utbildningar.

Hur anmäler jag mig till aktiviteter?

Alla våra aktiviteter samlar vi i Aktiviteter och utbildningar. Här hittar du alltid aktuell information om den aktivitet du är intresserad av, du anmäler eller avanmäler dig enkelt. Sök bara på avdelning Jönköping så hittar du vad vi har på gång!